Followers

Friday, 23 November 2012

Gambar Farisha Gangam Style

Huhuhuhu arinie dapat tangkap pict Farisha tgh Gangnam Style... Ish budak2 cepat betui dapat... Jom Layankan Ajer....

Tgk tgh syoklar tue... Huhuhu suker pict nie walaupun kualiti tak ok...

farisha menghayati lagu

Amboi zameer tinggi yer lompat...


Thursday, 22 November 2012

Farisha Demam Gangnam Style

Huhuhuhuhu kelakar jugak. Kat bilik air nyanyi, biler main sorang2 nyanyi, dalam kereta nyanyi lagu nie. Siap  menari dan buat tangan lagik. Memang betul2 demam gangnam anak aku nie. Farisha2 macam-macamlar anak mama nie... Huhuhuhu tapi chomei...


Gambar die menari gangnam takder. Tapi nie pict ngan kitty yang sll kene buli.....


Ala2 gaya awek korea.... hu3...



Thursday, 8 November 2012

Nak Pakai Baju Aper Yerk Dinner Nie?

Alin ader Office Dinner , 7 Disember nie di Shangrila Hotel, KL. Walaupun lama lagik tapi terpikir2 nak pakai baju aper. Biasalar perempuankan, mesti tak bole nak larilar pasal baju2 nie. Hu3 gedik... Tema  tahun Famous and Fabulous Night. Adeh Famous tue? Nak pakai aper ek? Takder idealar... Mula2 i ingat nak pakai baju nikah tapi muat ker. huaaaaaaaaaaa... Ker nak pakai  macam nie....

Macam nie ok tak?. Ala2 baju kelawar...

           
Opss takan nak pakai nie kot. Terbeliak mata husbend i... Dahlar i nie terlampau chomei nanti kang melampau2 chomeilar pulak. huhuhuhu. sajer jer gimik tue...


macam nie, cantik jgkkan...

Oklar nati nak usha2lar baju mana yang ok dan cantik. Yang paling penting berpatutan.

p/s: Aduh macam maner nak kuwus nie. Tak kuwus2 tambah gemuks aderlar. Oh tidak nak bawak badan pon dah tak larat.... mood sedey...


Thursday, 1 November 2012

New House For My Pets


Salam Jumaat semua. Hari nie nak cerita pasal binatang peliharaan Alin. Daripada dua sudah jadi tiga. Huhuhhuhu. Perkenalkan si Chomei. Alin ngan husbend bagi nama chomei sebab bulu die chomot sangat . Kami pikir2 tak kan lar nak beri nama chomot plak kan. Kesian plak kat die. So kami beri nama die Chomei... Biar die raser chomei sentiasa... Huhuhuhu... Di bawah nielar chomei... Rare kan kaler die...


Huhuhuhu. Kisah Si Chomeilar pula. Kami jumper di pasar maser en husbend ngan Farisha tgh beli jagung. Die berenti di kaki en husbend die meow2. Pastue die pergi . Abes jerk en husbend beli jagung, en husbend nampak lagi si Chomei nie berjalan tanpa hala tuju. En husbend terus tanyer alin. "Alin raser tue kucing saper ek?" Macam takder tuan jerk... "Alin: Entah takder tuanlar kot ataupun kene buang". En husbend terus mintak persetujuan dari alin. "Bole tak kiter ambik die rare lar kaler bulu die". Alin pon jawab, ambiklar kandang kiter besar lagik. Huhuhuhu. Pastue en husbend terus ambik die dan kami belanyer sampai sekarang. Seronok jgk bela kucing nie sebab tgk kerenah die yang paling besh tue semua suara lain2. huhuhu baru tau... Tapi leceh sikitlar nak tukar pasir tempat die buang.. bucuk.... 

Mula2 sangkar kami letak di hadapan rumah. Tapi tak tahan bau odor buangan masuk ke rumah. Lepas tue kami ambil keputusan untuk letak di belakang rumah. Huh lega... Kalo tak penin... Oklar panjang plak celoteh arinie... Borink plak nak baca kan... Jom layan gambar kami setting kandang mereka kat belakang rumah.... 

Tgh menikmati makanan

Huhuhu tgk tue gelongsor farisha pon dah pindah kat belakang rumah... Bolelar die main sambil tgk kucing...


p/s: Harap Piko, Kitty dan Chomei gembira tgl dengan kami...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...