Followers

Thursday, 8 November 2012

Nak Pakai Baju Aper Yerk Dinner Nie?

Alin ader Office Dinner , 7 Disember nie di Shangrila Hotel, KL. Walaupun lama lagik tapi terpikir2 nak pakai baju aper. Biasalar perempuankan, mesti tak bole nak larilar pasal baju2 nie. Hu3 gedik... Tema  tahun Famous and Fabulous Night. Adeh Famous tue? Nak pakai aper ek? Takder idealar... Mula2 i ingat nak pakai baju nikah tapi muat ker. huaaaaaaaaaaa... Ker nak pakai  macam nie....

Macam nie ok tak?. Ala2 baju kelawar...

           
Opss takan nak pakai nie kot. Terbeliak mata husbend i... Dahlar i nie terlampau chomei nanti kang melampau2 chomeilar pulak. huhuhuhu. sajer jer gimik tue...


macam nie, cantik jgkkan...

Oklar nati nak usha2lar baju mana yang ok dan cantik. Yang paling penting berpatutan.

p/s: Aduh macam maner nak kuwus nie. Tak kuwus2 tambah gemuks aderlar. Oh tidak nak bawak badan pon dah tak larat.... mood sedey...


4 comments:

  1. Kalau tengok model pakai memang semua lawa kan :)

    Tapi yg 1st tu cantik :D

    ReplyDelete
  2. wow..cantikkan..i suka yang first tu...

    ReplyDelete
  3. waaaaa bestnyer gi dinner... akak sejak keje gomen tak penah gi dinner kt hotel nih... beli baju yg dress or jubah tu dik... kalu kosong sgt letak lah batu2 or lace...msti meletup2

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...