Daisypath Anniversary tickers

Followers

Wednesday 3 August 2011

Persedian Untuk Menghadapi Bulan Ramadhan

Yeah bulan ramadhan telah bermula! So kenalah mengumpul semua kekuatan untuk beramal di bulan yang mulia ini. Selama dua hari berpuasa nieh macam letih sangat, tidak bermaya dan mengantuk lebey. Heheheheh. Asyik menguap jerlar kan n jalan pon lemah jerk! Alin pon berpikir sejenak aperlar aku nak ambil untuk mendapat tenaga yang banyak untuk bertarawih, bangun masak sahur, melayan anak kesayangan ku Farisha. Kesian tgk anak mama biler tak terlayan, alin biler pas bukak puasa jerk dah takder tenaga. Tak boleh jadi nie. Tadi alin pegi farmasi tanyer kat kaunter farmasi "multivitamin aper yang boleh menambah tenaga"! Farmasi tue pon cakap Pharmaton multivitamin. Alin pon terus beli demi untuk kecergasan di bulan ramadhan nie.... Harap2 oklar ek... Kalo ok i akan bagi testimonial. Lagipon alin search di blog diorang cakap ok. So i nak trylar.... Nie Salah satu blog yang pernah makan pharmaton multivitamin tue. Selamat Mencuba!


Dibawah nie adalah kandungan dan cirinyer:


Pharmaton Caplet with Selenium.


Khasiat Pharmaton Multivitamin:
Pharmaton Caplet adalah campuran Ginseng, multivitamin, mineral dan unsur surih yang berkesan keatas metabolisma badan, menambah kesihatan dan memulihkan tenaga fizikal, mental dan meningkatkan keupayaan untuk menentang gangguan kepada kesihatan. Supplement nutrient didalam pharmaton membekalkan keperluan untuk golongan tua dan muda.

Cara pengambilan: 
1 caplet setiap hari semasa sarapan atau selepas makan. 

Amaran: 
Tidak disaran untuk berumur bawah 12 tahun. Pengambilan oleh wanita hamil atau menyusukan anak ditentukan oleh doktor anda. Tidak boleh diambil dalam kes gangguan metabolisma kalsium, hipervitaminosis A atau D, gangguan buah pinggang, semasa rawatan retinoids dan kepada yang sensitif terhadap kandungan vitamin ini. 

Komposisi kandungan: 

NutrietKandungan setiap tablet% USRDA dewasa dan
kanak-kanak >4 tahun
Ginseng Extract G11540 mg-
Beta Carotene4.8 mg-
Vitamin B11.4 mg93
Vitamin B21.6 mg94
Vitamin B62 mg100
Vitamin B121 mcg17
Vitamin C60 mg100
Vitamin D3200 iu50
Vitamin E10 mg33
Biotin150mcg50
Nicotinamide18 mg-
Folic Acid0.2 mg50
Copper2 mg100
Selenium50 mcg-
Manganese2.5 mg62
Magnesium40 mg10
Iron10 mg56
Zink1 mg7
Calcium100 mg10

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...