Followers

Tuesday, 6 December 2011

Tentang Dhia! Dhia Mati?

Tentang Dhia mesti orang2 Malaysia tgh demam cerita nie. Alin pon tak ketinggalan. Huhuhuhu... Cerita nie menceritakan tentang perempuan kampung yang alim dan baik yang sentiasa ditimpa malapetaka yang tidak di sangka2. Menjadi bualan orang2 kampung yang tidak baik tentang DHia. Kesian sangat tgk KAMARDHIA nie. Layan lagu tema dulu!



Episod ke-16 Tak disangka2 Dhia mati tiba2. Akibat dengki kianat bakal mak mertuanyer. Huhuhuhu. Siap bergaduh Alin dengan Husben. Yang Alin cakap Dhia tak mati lagi. Yang husben cakap dhia tue mati. Last2 tak mati pon Dhia tue. Yeay Alin menang. Yerlar secara logik pon dah cerita TENTANG DHIA takanlar Dhia mati dulukan! Huhuhuhu. Nantikan cerita Tentang Dhia petang nie. Tak sabar...... Korang raser apa kesudahan cerita nie yerk? Erm entahlar ikut jerklar. 

p: tak puas hati, ader lagi mak mertua yang fikiran kolot siap pakai bomoh2. ishhhh jauhkanlar syirik tue!


4 comments:

  1. heheheh sama lah ngn akak pun, kadang tu sampai mls nk tgk sbb geram sgt ngn mak si zikir tu... itulah takkan si dhia tu dh mati,btpe tajuknyer tentang dhia...

    ReplyDelete
  2. norhidana: yerlar kak. tak puas hati betui ngan emak zikir tue. siap gaduh lagi ngan husben. huhuhu... kiter tgu jerklar apa yang jadi.. alin macam tue kadang malas nak tgk jahat sangat macam cerita indon plak!

    ReplyDelete
  3. Bila tgk cite ni kan, kita terfikir, kat dlm dunia realiti ni, ada ke yg org kena sihir mcm tu? Tak mati tp dikebumikan.., so mati sebab lemas.. Ngeri je dgr.. Huhu

    ReplyDelete
  4. Azlina: tular ngeri jgkkan. tak tau betui ker tidak tapi kita cuba menjadikan iktibar jerk supaya jangan buat org camtue. adeh kalo camtue ramailar org mati, lemas kat dalam kubur!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...