Followers

Tuesday, 25 September 2012

Si Piko Kawan Farisha...

Hye kawan2, arinie nak cerita pasal kawan baru Farisha. Certeka aper die? Berbulu dan meow2. Huhuhuhu... Tadaaaaa.....


Memperkenalkan Piko. Inilar kawan baru Farisha. Buat die main kejar n belasah2, semualar... Kegemaran Piko nie asyik nak mengeget jerk kaki n tangan org. Huh sakit betui kalo kene geget. Tapi cerdik sebab tiap2 mesti ader bende baru die belajar. Dah sebulan jgklar kami membelanyer. En Husbend yang amik lepas cuti rayer aritue. Die cakap kesian sebab takder makanan dan mak die dah tinggalkan die. Kesian jgk tgk die maser mula2 sampai rumah aritue. Sejak dari itular Si Piko nie tinggal dengan kami. 

Jom kiter layan gelagat si Piko nie..

Gambar Tgh tido

Tgk tue Farisha buat aper kat Piko... Dah jadi sahabat baik dah..

Tgk tue kalo dah tido tak sedar aper...


*Huhuhuhu. Kalo alin memasak kat dapur abes kaki kene serang, geget ngan cakar2. Uwaaaaa... last2 kene jatuh hukuman kurung dalam sangkar...






4 comments:

  1. hehehe kalu farisha takde masalah mcm semput ke alahan takpelah bela piko tu dik... cam si aiyan tu mmg tak blh la nk membela haiwan peliharaan...

    seronok farisha ek main ngn piko, jgn nnti di pakaikan baju gaun udah la heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhu tular kak dana... mula2 cam risau jgklar takut farisha tak sesuai. sebab farisha pernah kene bronkaitis dulu. tapi tgk sesuai plak... Oklar bole jadi kawan farisha...

      hehehhe kak dana si piko nie jantan...

      Delete
  2. Wah.... boleh lah kita berbesan nanti yer Alin... hehehe

    ReplyDelete
  3. Hua...hua... Yerlar kucing i jantan... tapi kucing i hitamlar... nati kesian anak cici nanti hitam2 belaka...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...