Followers

Sunday, 20 January 2013

Ahad Yang Lembik

Hye salam Isnin semua.Kesihatan hari nie ok. Huh tapi semalam memang flat teruslar. Nak bangun pon tak larat. Selamat semalam hari ahad. Tapi macam tak bestlar pulak kan. Kesian kakak farisha tak terlayan. Last2 main2 guling2 kat katil jerk ngan kakak farisha. 



Semalam bangun2 jerk, Penin giler. Pastue turun bawah, tak lama tue terus muntah kuning. Nak makan pon tak lalu, paksa masuk pon tak tertelan. Pastue mulalar jadi macam panda kira bintang di siang hari. Statik jerk baring kat sofa tue. Pastue terasa lapar makan pulak kueh keria tak sampai beberapa minit muntah lagik. Huh kali nie memang alah sungguhlar. Huh bilerlar nak abes semua nie. Dah 3 bulan Alin tak masak. Kalo Alin masak jerk mulalar macam ayam berak kapur kepala berpusing2. Bukan nak kata masak sendiri jiran masak pon raser nak pengsan. Sebab tak tahan bau masak tue.

Haraplar semua nie berlalu dengan cepat. Rumah pon aritue cik husband dah kemaskan. Tapi yg kelakar yer biler kiter buat sepah sikit mulalar nak naik angin. Yerlarkan baru tau penat kemas rumah kan?. Sebelum nie tak kisah pon sepah2 barang die sendiri. Biler dah kemas sendiri baru tau penat, tue mula nak naik angin biler kiter plak sepahkan barang. Sebenarnyer sajer jer nak uji... keh.keh.keh... TQ en Nazim. Awak memang sungguh baik dan paham kenapa sayer jadi macam nie... Awak memang Chenta Hati Sayer....


Pregnant kali nie memang macam2 bende yang tak bole. Kalo nak kater mengada2 pon ader. Tapi entahlar. Biasalar tue org mengandungkan. Memang camtue. Doctor memang bagi macam2 vitamin kat Alin yang kecik ada yg besar ada. Tapi semua tak lalu. Biler makan jerk mulalar nak penin n muntah. Tapi ku gagahi jua dengan memakan Obimin Plus. Jadilar tuk anak ku tersayang di dalam perut nie. Harap baby ku nie sehat di dalam kandungan ku ini. Amin...

Nielar vitamin yang doctor kasi tapi makan Obimin Pluz jerk... Maaf doctor tak lalu nak muntah...


*Arinie 13 Minggu 4 Hari Kandungan Ku...

4 comments:

  1. dugaan betul yek dik... sbr n redha ek, mana tau pasni di mudahkan peknen rasa bdn ok n nk bersalin mudah.. akak dulu time peknen takde alah2 mual2, so tak dpt la nk komen apa... cumenyer tak tau lah yg akan dtg nnti camne hehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. seronoknyer alin peknen.. i loike this precious moment... hehee.. best..best... hikhik.. apa2 pun, jaga kesihatan yer.. take care... love ya..

    ReplyDelete
  3. Seronok baca moment org preggy ni kan.. Apapun moga akak kuat dan berlalu alahan ni semua.. :)

    Ntah bila myra dapat nak rasai pengalaman tersebut...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...