Followers

Wednesday, 6 February 2013

Oh Tidak Naik 2 Kg

Hye selamat pagi semua. Erm arinie semua ok jerk. Baby ok. Tapi yang tak bestnyer. Ari Isnin aritue pergi buat pregnancy checkup tapi oh tidak naik 2 kg. Pastue terus kene ceramah pasal makanan. Tak bole makan bergoreng banyak sangat. Doc cakap baik u makan nasi daripada u makan pisang goreng. Alin pon baik doctor. Mulai arinie sayer akan makan nasi yer doc. Sebelum makan kene pikir kalori... huhuhuhu...


7 comments:

  1. hahahaha.... kesian u... tp kalo baby yg mengidam nak mamam makanan yg byk kalori camne???? hehe...

    jahat kan i... hehe.. moga misi u utk mengambil makanan sihat berjaya yer.. baik utk u baik utk baby jugak... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaha... tularkan. tapi i belasah jerk. tapi pasnie kalo naik 2 kg jgk kn menum air gulalar nampaknyer. huahuahuahua...

      Delete
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. naik 2 kg je pun dik, nk wat camne keinginan time peknen tu lain mcm skit, doc kadang tu tau mrh je... diaroang tu bkn manusia ke, robot ke takde perasaan ke... ckp senang lah... emo lak akak ahak2

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhuhu. biasalar kak doctor tau nak marah jerk... tapi alin belasah jerk nanti... tapi menum air gulalar nampak yer kalo naik lagik. Alin check kat klinik kerajaan memang bende2 camnie akan marah. dulu maser yang first lagik banyak naik rasernyer...

      Delete
  3. Kena kawal nafsu makan la macam tu ye.. :)

    Hheeee, sabar ye kak ;D

    ReplyDelete
  4. salam perkenalan....haha...baru 2kg alin...eika naik 3 lg dalam masa sebulan relaks ja..memg doc marah n cakap klu nak naik ambulans teruskan dengan permakanan yang kurang sihat yer...nak buat macm mana dah selera makan membuak2 kan...inysllah 8hb April nie eika kena jumpa pakar permakanan..lepas tu dah kena gie checkup kat Hospital Bersalin sbb Berisiko....hahaha...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...