Followers

Tuesday, 24 January 2012

Selamat Kembali Bekerja



Belum terlambat lagi untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru Cina kepada kaum cina yang menyambutnyer. Erm tahun nie tahun naga. Dalam iklan TV pon ader naga yang chomei. Farisha panggil emu (lembu) Huhuhuhuhu.... Alin pon tidak ketinggalan bercuti dengan sebaik mungkin. Hari Jumaat dah cuti n balik kampung. Eleh macam jauh jerk kampung yer (Bukit Changgang Jerk).....

ihsan dari google

Tahun nie pelik sikit sebab macam tak meriah jerk sambutan raya cina. Mungkin tahun berjimat kot. Alin menghabiskan masa dengan family jerk. Tak pergi mana. Huh best sungguh memanjakan diri nie. Ekekekekkeke... Nak upload gambar masa cuti cable camera pulak tertinggal. Besok alin upload yer kawan2. 
Selamat Kembali Bekerja, Kerja Dengan Semangat....

6 comments:

  1. selamat berkerja... akak duk pelik tgk kwn2 tulis WW.. dlm otak set dh arini isnin... hehehhe sedangkan akak yg slh...

    hehehe apasal singa tu jd lembu heheheh...farisha2

    ReplyDelete
  2. ye laa... thn ni tahun naga.. smoga naga mengganas kaut duit manyak2 tahun ni ok.. slmt bekerja jugak.. farisha budak atam.. huhu..

    ReplyDelete
  3. kat sini ada jiran chinese main bunga api. meriah jugak. budak2 ni la sebuk nak tgk bunga api pun.

    ReplyDelete
  4. saya stay umah je waktu cuti CNY.. jiran2 cina ada main mercun dan ada jugak tarian naga atas lori tuh

    ReplyDelete
  5. izan: selamat bercuti kembali

    anisalya: herm budak2 memang suker tgk bunga api.

    iizla: wah bestnyer tgk tarian naga. kalo farisha mesti die teruja!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...